جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ 
  • کد خبر : ۴۶۷۶
خلق حماسه ای بیادماندنی در شهر شریف آباد حضور چند هزارنفری مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
پیام تشکر شهردار و امام جمعه ی شهر شریف آباد از مردم به خاطر حضور چشم گیر در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه
سخنرانی سردار سوهانی در مراسم راهپیمایی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد شهردار و امام جمعه ی شهر از حضور پر شور مردم ولایت مدار شریف آباد در پیام هایی جداگانه تقدیر و تشکر کردند . متن این پیام ها به شرح زیر است:

پیام تقدیرشهرداراز حضور مردم شهر شریف آباد در راهپیمایی 22بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم
اینک بار دیگر در یوم الله 22بهمن سال97 در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیام انقلاب در گوش میلیون ها انسان حقیقت جو در سراسر جهان طنین انداز شد. بار دیگر شهرشریف آباد به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز غرورآفرین را برای دشمنان ایران اسلامی به روز یأس و نومیدی مبدل نمود.
اینجانب ضمن بزرگداشت طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مردم ولایتمدار و متدین شهرشریف آباد که در مراسم یوم الله 22بهمن با حضور پرشور و آگاهانه خود ، ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهر، تجدید بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و آرمان های شهدای والامقام به اثبات رساندند صمیمانه وخاضعانه تقدیر و تشکرمی نمایم. از اهتمام کلیه دست اندرکاران ستاد دهه فجر وتمامی همکاران ومسئولینی که در این مراسم با شکوه شرکت کردند قدردانی می نمایم.
در پایان موفقیت و تداوم بیش از پیش عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

علیرضا طاهری نسب

شهردار شریف آباد

22/11/97

 

پیام تشکر امام جمعه بخش شریف آباد از حضور مردم  در راهپیمایی 22 بهمن بخش شریف آباد

بسم الله الرحمن الرحیم 

باردیگر ملت بابصیرت وعزیز ایران با حضور شگفت انگیز خود مشت محکمی بردهان یاوه سرایان استکبار جهانی کوبیدند وثابت نمودند همواره در اطاعت  ازولایت فقیه وحفظ نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ودستاوردهای آن وتداوم خط امام وشهدا ثابت قدم هستند،اینجانب با تبریک مجدد چهلمین سال پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شریف بخش شریف آباد که همراه خیل عظیم ملت شریف ایران با شرکت پرشور در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، اقتدار، همبستگی و وحدت  وبصیرت روزافزون خویش را به نمایش گذاشتند  صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

قاسم خدا پرست 
امام جمعه بخش شریف آباد
۲۲بهمن ۱۳۹۷

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0