پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ 
  • کد خبر : ۵۷۴۰
مراسم جشن دهه كرامت و همایش عفاف و حجاب به میزبانی شهرداری شریف آباد برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) مراسم جشن دهه کرامت و همچنین همایش عفاف و حجاب در شهر شریف آباد برگزار شد .

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(ع) و بزرگداشت روز دختر و هفته حجاب و عفاف ، مراسمی جشنی با حضور بانوان در پارک خانواده شریف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و شورای اسلامی شهر شریف آباد به مناسبت دهه کرامت و هفته ی عفاف و حجاب ، جشن میلاد حضرت معصومه(س) گوهرعلم و عفاف و بزرگداشت روز دختر به همت شهرداری شریف آباد وبسیج خواهران و حوزه مقاومت بسیج 4 امام سجاد (ع)  برگزار گردید.
حجت الاسلام خداپرست امام جمعه شریف آباد در این مراسم گفت : انسان بطور هرچیزی را که زیباست دوست دارد، یک پارچه مشکی صرفا نمی تواند حجاب باشد ، عفت درونی حجاب است.
وی به بحث حجاب در ادیان مختلف پرداخت و گفت: در طول تاریخ حجاب فقط در ادیان الهی هم مطرح شده و ایرانیان با قدمت سه هزار و پانصد ساله و اولین قوم ایرانی مادها و سپس ساسانیان در نقاشی ها و تمثال های غار نشین انسان از ابتدا دنبال این بودند که خود را بپوشانند. در بحث ایرانی در تاریخ زنان مادها حجابی داشتند با پیراهن های بلند چین دار، شلوار و چارقد یا شنل بلندی که روی لباس داشتند.

در پایان مراسم به قید قرعه سفرپنج زیارتی مشهد مقدس و تعداد پنج عدد چادر شرکت کنندکان در این مراسم با شکوه اهدا شد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0