شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ 
  • کد خبر : ۸۳۴۲
پیام تبریك بیژن هداوند ریاست محترم واعضا شورای شهر به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول

بیژن هداوند ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر شریف آباد طی پیامی حلول ماه ربیع الاول، ماه درک و بصیرت دین را محضر امام عصر(عج)، نایب برحق شان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) و بصیر و ولایتمدار شریف اباد تبریک و تهنیت گفتند.
متن پیام به شرح ذیل میباشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
حلول ماه ربیع الاول نشان دهنده تدبیر و تفکر عقلایی در رویدادهای تاریخی این ماه است که فصل عظیمی از نعمت و برکت و عزت را بر ما روشن و نمایان می کند.

باید در شکر نعمت‏ عظیم هجرت پیامبر از مکه به مدینه، ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع)، سالروز ازدواج حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم با حضرت خویجه(س) و آغاز امامت و ولایت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در ماه ربیع الاول کوشش‏ فراوان کرد و رحمت‏ وسیع خداوندی را برای‏ خود فراهم سازیم.

اینجانبان برخود لازم می دانیم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عزاداری ها در این دو ماهه، فرا رسیدن  ماه ربیع الاول را به محضر امام زمان علیه السلام ، مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) و مردم ولایتمدار شریف آباد تبریک و تهنیت عرض نماییم.

بیژن هداوند رئیس، علی حسین دوستی مقدم نایب رئیس، کمال پازوکی، علی بوربور و حمیدرضا هداوندی  اعضای شورای اسلامی شهر شریف آباد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0