شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۴ 
  • کد خبر : ۸۳۴۳
دشمن به نقطه های بحران ساز بسیاری دست زد اما به تضعیف وحدت ملی ایران اسلامی دست نیافت.

دشمن به نقطه های بحران ساز بسیاری دست زد اما به تضعیف وحدت ملی ایران اسلامی دست نیافت.

 

حجت الاسلام و المسلمین قاسم خداپرست در خطبه های این هفته نمازجمعه شریف اباد با اشاره به روزهای پایانی ماه صفر اظهارداشت: ماه محرم به پایان رسید و ماه صفر در حال اتمام است، مراسمات عزاداری تکیه ها به پایان رسید امید است این عشق و شورها در زندگی ها تاثیر بگذارد و محبت اهل بیت(ع) را تکثیر کند.
وی در ادامه افزود: امام رضا (ع) که فردا شهادت شان است از فرهنگ و نهضت عتشورا پاسداری کردند و این پاسداری را اموختند، عاشورا با نام حسین بن علی(ع) یعنی دفاع از دین، قران، هدایت و دشمن سعی در کمرنگ کردن آن دارد.
خطیب نمازجمعه شریف اباد در ادامه به دیدار مردم سیستان و بلوچستان و خراسان‌جنوبی با رهبر عزیز انقلاب اسلامی امام خامنه ای(حفظه الله) اشاره کرد و تصریح کرد: رهبری کلمات و جملات بسیار دقیق و حکیمانه فرمودند ۲نکته از فرمایشات ایشان را در این بحث بیان می کنم، روحیه استکبار ستیزی مقام معظم رهبری ستودنی  است، حقیقت تجلی و مجسم عاشورا است، رهبری فرمودند آمریکا روبه افول و تنزل است شاخصه های اقتدار آمریکا روبه افول است.
خداپرست در ادامه اضافه کرد: کار دشمن، دشمنی کردن است اینکه می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند درست است اما این بدین معنا نیست که کاری نکنیم، دشمن تا زمانی که بتواند حیله و توطیه بکند انجام می دهد کار دشمن فتنه گری است. آمریکا چقدر تلاش کرد طوایف،گویش ها، لهجه ها و زبانهای مختلف در کشور را به جان هم بیندازد اما این وحدت مردم است که پیروز شد. دشمن به نقطه های بحران ساز بسیاری دست زد اما به هدف خود یعنی تضعیف وحدت ملی دست نیافت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0