شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ 
  • کد خبر : ۸۳۴۴
دومین جلسه اتوماسیون اداری و خزانه داری شهرداری شریف اباد برگزار شد

دومین جلسه اتوماسیون اداری و خزانه داری شهرداری شریف اباد برگزار شد


دومین جلسه اتوماسیون اداری و خزانه داری به ریاست شهردار شریف آباد و مسئولان IT و مالی و سرپرست اعتبارات و کارشناس حساب رایان در دفتر شهردار شریف اباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف اباد، دومین جلسه اتوماسیون اداری و خزانه داری ظهر چهارشنبه به ریاست حسن الماسی مفیدی و با حضور کارشناسان حساب رایان ، تاجیک مسئول واحد IT، محبی سرپرست اعتبارات و فرهاد بوربور مدیر مالی شهرداری شریف اباد در دفتر شهردار برگزار شد.

گفتنی است اتوماسیون اداری و خزانه داری برگرفته از وضعیت وجوه نقد و انواع اسناد دریافتی و پرداختی که کنترل شده و سیکل دریافت و پرداخت را به طور کامل مکانیزه نماید به گونه ای که مطلقاً جهت ثبت عملیات خزانه داری نیاز به صدور سند مالی مستقل نباشد و  کلیه تراکنش­های مالی مرتبط با عملیات خزانه داری به طور خودکار ایجاد شوند.
 کنترل گردش وجوه نقد، خزانه داری و ارزیابی موجودی نقدی و مدیریت منابع جاری و آینده شهرداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

لازم به ذکر است اجرای اتوماسیون اداری و خزانه داری از سال ۱۴۰۰به شهرداری ها برای اجرایی شدن ابلاغ شده تاکنون در شهرداری شریف اباد انجام نشده و اکنون با اتمام پیش نویس کار و موافقت شهردار شریف اباد این کار در حال انجام میباشد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0