شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ 
  • کد خبر : ۸۵۹۹
فضای شهر شریف آباد آماده استقبال از سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی شد
هرساله فضای شهر، مساجد و مدارس در سالگرد پیروزی باشکوه مردم ایران و آغاز دهه مبارک فجر رنگ و بوی جشن و شادی به خود می گیرد. امسال نیز شهر شریف آباد آماده استقبال از این ایام الله می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد؛ واحد روابط عمومی این شهرداری به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با نصب پرچم های جمهوری اسلامی و پرچم های الوان در میادین، بلوارها، خیابانهای اصلی و محورهای ورودی، آذین بندی و  نصب ریسه های منقش به پرچم و ...  اقدام به فضاسازی بصری و محیطی سطح شهر کرده است. 
سیدرضا رودبارکی سرپرست شهرداری شریف آباد: مردم ایران در بهمن ماه سال 1375 با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پس از سالها مبارزه با طاغوت زمان، به پیروزی رسیدند. امروزه پس از چهل و پنج سال ستون های این انقلاب با خون دلهای مردم و زعامت رهبر فرزانه انقلاب مستحکم و دشمن شکن شده است.
وی افزود: شهرداری بر خود وظیفه می داند هرساله پیش از آغاز ایام الله دهه فجر فضای شهر را با نصب پرچم و ریسه های الوان و مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی آذین و محیا برگزاری مراسمات مختلف در شهر شود.
سرپرست شهرداری اذعان داشت: این ایام به عنوان بزرگترین افتخار هر ایرانی و یادآور حماسه ای بزرگ که با دستان پرتوان مردم این مرز و بوم رقم خورده است مهمترین جز از حافظه تاریخی ایران اسلامی می باشد که نباید و نخواهیم گذاشت فراموش شود.
رودبارکی افزود: هرسال با برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی یاد خاطره آن را برای خود و دیگر ملت آزادیخواه جهان یادآور شده و این میراث عظیم را برای آیندگان بدون تحریف به یادگار خواهیم گذاشت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0