شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 
  • کد خبر : ۸۶۷۳
تعامل همه جانبه شهردار و مردم شهر شریف آباد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد؛ صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برنامه ملاقات مردمی ایرج گودرزی راد شهردار شریف آباد با مراجعین برگزار شد.
در این برنامه اقشار مختلف شهر در باب مشکلات و پیشنهادات خود با شهردار شریف آباد دیدار و گفتگو نمودند. روز های سه‌شنبه با دیدار های چهره به چهره تعامل همه جانبه شهردار و مردم برقرار شده و موجب کاهش مشکلات شده است.
گودرزی راد شهردار شریف آباد در حاشیه این برنامه: ارائه خدمات شایسته به شهروندان و رسیدگی به مطالبات و مشکلات آنان از مهمترین سرفصل های کاری در مدیریت شهری است، بنابراین در راستای تکریم ارباب رجوع تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف شهرداری درب اتاقشان به روی شهروندان باز است تا به نحو شایسته پاسخگوی مشکلات و مطالبات به حق مراجعه کنندگان و شهروندان باشند.

 ایرج گودرزی راد همچنین خدمت صادقانه و مخلصانه به شهروندان را وظیفه مدیران شهری دانست و تصریح کرد: رضایت خدا در گروی رضایت خلق خداست و در این راستا هیچ قصور و کوتاهی از سوی هیچ مدیری قابل قبول نیست.
در این برنامه که ۳ ساعت به طول انجامید بیش از ۲۰ نفر از شهروندان مشکلات خود را مدیریت شهری مطرح نموده و شهردار نیز در خصوص رفع آنها دستورات لازم را صادر فرمودند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0