شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ 
  • کد خبر : ۸۷۰۲
امروز صدای رسای امام راحل در جهان تبلور یافت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد، حجت الاسلام و المسلمین قاسم خداپرست در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نماز جمعه با اشاره به ویژگی های بارز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: افراد زیادی آمدن که از دین دفاع کردند اما سرآمد همین اینها امام راحل بود. امام خمینی از ویژگی ها و خصلت یک امام دینی کامل برخوردار بود. همچون انبیا الهی تمام جوامع بشری را به توحید و دین و مبارزه با طاغوت کرد. تمام کلام امام راحل سرفصل های معنوی است.

وی در ادامه گفت: وصیت نامه حضرت امام را مطالعه کنید. این وصیتنامه متعلق به مردم ایران نیست بلکه برای همه جوامع بشری نوشته شده است.بابیداری امت ها و ملت ها و دانشجویانی که امروز اتفاق می افتد نیاز بیش از پیش برای مطالعه آن است. 
خطیب نمازجمعه شریف آباد تصریح کرد: تحولات امروز جهان نشان می دهد که اندیشه های بلند امام راحل امروز به همه جهان صادر شده است. 
راهبردهای امام برای همه جوامع است. قیام و مبارزه، حرکت برای نابودی جبهه استکبار باشد، تمام ملت ها به ایران نگاه کنند، آزادی و استقلال را از جمهوری اسلامی ایران بیاموزند، مردم قیام کردند و جمهوری اسلامی را تشکیل دادند، وحدت کلمه از جمله راهبردهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در وصیت نامه شان است. 

خداپرست در پایان خاطرنشان کرد: امروز صدای رسای مبارزه با رژیم صهیونیستی از همه جای دنیا بویژه در خود آمریکا به گوش می رسد.
جنایات رژیم صهیونیستی به گونه ای نیست که کسی  نفهمد. امروز اسلام ناب در قالب صف های نماز جماعت، مبارزه با استکبار و استبداد در جهان عرضه شده است.صدای رسای امام راحل در جهان تبلور یافت.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0